Friday, July 2, 2010

Is that Time of the Month, Honey ?

Sa zicem ca esti foarte ocupat, incat nu ai timp de nimic. Si la un moment dat vrei sa ai si tu incursiuni sexuale, ca tot omu' (si nu numai). Si dai cu vorba, cu iesitu' la citro, papa (in cazul in care nu sunteti deja jumatati si stati impreuna) etc. ca doar dragostea trece prin stomac, desi eu sunt de parere ca intr-adevar trece pe acolo doar daca dragostea barbatului are dimensiuni considerabile. Te pregatesti, iti faci planul, iti faci planul de rezerva, gandesti tactici si faci strategii sa fie totul cat mai bine. Ajungi la partea cu iesitul in oras sau pe te miri unde, vine partea cu dusul acasa(sau pe te miri unde...), totul e ok, ca doar nu e prima oara, si brusc se intrerupe totul si te fulgerereaza cu cea mai dureroasa replica pe care o poti auzi in momentele astea: "Stii... e acea perioada a lunii" (aka "musafirii rosii", "vampiru", "armata rusa(rosie), "neamurile din tara de foc","e rosu la semafor" si lista poate continua). Ti se incetoseaza privirea, nu mai esti capabil sa iti coordonezi miscarile, incepi sa auzi vocile infernului si universul tau se prabuseste brusc. Din momentul ala s-a dus dracului totul, mai pe romaneste. Oricat ai incerca tu sa ii spui ca tu tii la ea, ca o iubesti si ce mai esti in stare sa minti, nu o sa obtii nimic. Ca daca avea in minte vreo cale alternativa iti spunea ea de la inceput. Degeaga bati apropouri mai mult sau mai putin evidente in legatura cu sexul oral sau ajungi sa ii spui ca sexul e ca snooker-ul (daca rosul blocheaza rosul, trebuie sa dai la maro) si faci alte gesturi disperate/juvenile/tampite, seara ta este compromisa si trebuie sa accepti ideea...
Acum hai sa ne imaginam alta situatie. Sa zicem ca si barbatii ar fi "pe rosu" cateva zile din luna. Adica nu ar putea sa faca sex. 5 zile fara muki-muki ca ala micu' plange, sangereaza, e in perioada in care sta innodat sau mai stiu eu ce dracu face... Ati prins ideea, oricum.
Oare cum ar reactiona reprezentantele sexului frumos intr-un moment de-asta? Cand sunt ele dornice de activitate, adrenalina la maxim, pregatite sa se arunce asupra ... faptului si alesul ei, ursuletzul, "jumatatea mai buna" le tranteste un: "Pisi, I'm sorry, dat mai sunt 2 zile de post (negru)". Oare ar exista intelegere din partea lor sau ar trebui sa ne executam indiferent de starea in care suntem? Am avea dreptul la ceva repaus daca nu ne-ar lasa natura sa o facem sau ar trebui sa gasim o modalitate de satisfacere? Oricare ar fi ea ...
Ne-ar lasa in pace si s-ar descurca singure asa cum ne-am decurcat si noi cand, avand pe dreapta ceasul care incarca bateria prin miscarile maini, era sa il ardem de la curentul generat?

6 comments:

Vanda Lizeh said...

Unele cred ca s-ar declara satisfacute de situatie :))
Altele cred ca ar lua-o personal si ar face pe fandositele, pentru ca ar avea un motiv in plus sa declare sus si tare "Tu nu ma mai iubeeeestiii... Waaaaahhh!"
Si doar un numar foarte mic ar merge pe mana proprie, ca sa zic asa...
Oricum, interesanta perspectiva :))

radu2k said...

Tu in care categorie te-ai incadra? :-/

iannis said...

www.vibratoare.ro

sorin said...

aaa, sefu?
s-a intamplat recent?:P

personal am fost pus in fata evidentei, la propriu.
insa, am considerat mereu ca dialogul si comunicarea, plus ambitia si o erectie dureroasa duc la un final fericit.
imi place snookerul si sunt un om curajos, in plus apreciez talentele orale ale partenerelor.

noaptea e terminata doar daca nu ai un pic de rabdare....
daca reusesti sa mai pastrezi ceva sange in creier, ca sa nu lesini, in 2 3 zile poti sa dai o reprezentatie frumoasa pentru urechile vecinilor(daca nu esti un fan al outdoor-ului).

pe langa presiunea acumulata de tina ca mascul, sa vezi dragoste exprimata de dansa, ca ai stat langa ea si ai fost cumintel.

really, merita.

ciobi said...

nu știu ce s-ar întâmpla , nici nu mă interesează , dar eu ți-aș dori să ai menstruație sau ceva de genul la ce te gândești tu , mai mult de 2 zile pe lună , din partea mea chiar trei săptămâni pe lună , sincer meriți , îmi place că ești inteligent , ține-o tot așa , îmi place că ești refuzat când bați un apropo la sexul oral de care nu ai parte și în semn de răzbunare îi citezi pe paraziții , îmi plac posturile tale , mă ții în suspans , mă fascinezi , ești super tare , trimite-mi un autograf pe rezultatul analizelor tale de menstruație de trei săptămîni pe lună , cred că așa ți se întâmplă când rămâi în pană de idei , ești tare , super tar!!!

radu2k said...

@sorin: Da, se intamplase recent, la momentul respectiv:).
@ciobi: Multumesc pentru urari. Altceva mai doresti? :)