Friday, July 2, 2010

De ce mergeti la sala?

Purtam mai acum ceva vreme o discutie in grup despre mersul la sala.
De ce merge omul la sala sa alerge pe o banda, in loc sa se duca sa alerge prin parc, de exemplu? De ce se cocoata omul pe o bicicleta statica, in loc sa se cocoate pe o bicicleta mobila si sa-si miste fundul peste munti si vai? De ce pierde omul timpul pe drum pana la sala, ca sa ia parte la o clasa de aerobic, cu miscari pe care ar putea sa le faca la fel de bine si acasa?
O parte din meseni sustineau ca e mai de bun simt sa te duci vara cu rolele prin parc, sa joci un tenis, sa inoti, in principiu sa faci miscare in aer liber, in loc sa faci miscare in aer conditionat. Si sincer, sunt de acord cu ei.
Dar unii dintre noi nu se duc la sala sa se distreze. Eu, cel putin, nu ma distrez deloc la ora de spinning advanced, unde dupa o ora abia daca mai stiu cum ma cheama. Nu ma distrez nici in timpul repetarilor cu greutati 4 cu 4 (“4 sus si 4 jos” – cine stie, cunoaste). Nu ma distrez decat in jacuzzi. Numai ca, nici nu ma astept sa ma distrez. Ma astept sa ma duc acolo sa consum calorii, sa am si eu o conditie fizica, a mai am si eu un muschiulet pe ici pe colo.

Voi de ce va duceti la sala? Sa va distrati, pentru conditia fizica, sau ca sa socializati?

7 comments:

samponel said...

In mod sigur pentru conditia fizica, a socializa cu niste tipi transpirati si plini de testosteron nu se incadreaza in tiparul din mintea despre socializare :), iar atunci cand te dor "toate oasele" nu stiu daca te mai distrezi, asta daca nu ai oarece tendinte sado-maso :D

sorin said...

La sala merg pentru ca in parc tind sa salivez dupa tipele care alearga.
Acolo (la sala) dau un ban si zgarcenia ma face sa muncesc la aparate.
E misto in parc sa desfasori activitati de echipa, gen fotbal, tenis, etc.
Dar sa ma duc sa alerg outdoor as face-o doar la munte, undeva singur.Nu am nevoie de spectatori si nici nu tre sa imping babe si sa calc caini/copii/guma de mestecat in picioare.
Socializare la sala mai greu, ma gandesc la altele.

T-Fish said...

Eu nu merg la sala. Prefer sa fac 2-3 exercitii din cand in gand aks. M-as duce la sala, ca sa lucrez cu ajutorul aparatelor la anumiti muschi. :)

iannis said...

unde e comment-ul meu? mi-a disparut un comment!

Vanda Lizeh said...

@iannis: Ce comment nene? Io n-am sters nimic... Parol!

Houseexperience said...

Cred ca e locul cel mai potrivit pentru a-mi defini masa musculara.Plus ca ori de cate ori vremea nu tine cu mine, sala e locul unde pot sa fac miscare.

Vanda Lizeh said...

@samponel: Pe tine ar trebui sa te puna in reclame "Before and After" :))
@sorin: Da, touche la faza cu zgarcenia... Atunci cand platesti pt ceva te simti obligat sa te tii de un program
@T-Fish: Ai ceva vointa daca faci exercitii acasa... In afara de abdomene nu ma pot mobiliza sa fac ceva acasa :(
@Houseexperience: Dap, pentru masa musculara mai greu sa faci exercitii outdoors.