Saturday, July 3, 2010

Elena Alexandra Apostoleanu

Adica Inna.
La prima aparitie i se reprosa ca habar nu are despre dance, muzica electronica and stuff de catre nu stiu ce vigeitza de la MTV Romania. Apoi toata lumea o blama si facea misto de ea pentru engleza de balta pe care o vorbeste. Apoi toti ziceau ca e inexistenta, habar nu are sa cante si falseaza rau live. Nu stiu cum o fi ca nu am vazut-o live, decat in inregistrari de pe net, nu si in realitate ca sa pot spune ce feeling-uri in provoaca. In concluzie, nu ar fi decat o pitzipoanca lansata pe banda rulanta ca multe altele de pe la noi, care de fapt este prea plastica, urata, plictisitoare si habar nu are de muzica. Dar pe mine ma fascineaza. Are o voce care imi trece usor de banalul gadilat al timpanului si un aspect care ma innebuneste (o fi si atractia mea pentru brunete). Imi place cum suna, imi place cum arata, imi place atitudinea din clipuri, privirea, imi place tot la fata asta. Cu toate ca nu prea gust eu muzica de clubbing si dance shit-urile de pe la noi, trebuie sa recunosc ca imi place. Si ultimul clip ma innebuneste...
Chiar e buna sau vorbeste cocalarul din mine?

5 comments:

Anonymous said...

Chiar e buna!

Si am shareuit si pe facebook, nu de alta, dar sunt curios de rezultatul sondajului.

:)

qwerty75 said...

Pe partea cu engleza....e bine spus ca e de balta( pt (G)Inna , in rest ...no comment! e draguta --ceea ce trebuie ca sa fie in voga si ascultata ---are insa ceva al ei care inca nu e la alta. Parerea mea !Da, poti sa o asculti si cand esti bine dispus dar si cand esti mai cu moralul la pamant! :) Pentru mine e un fel de...Cristiana Raduta! Ceva de obiectat? :P

Anonymous said...

1: la final recunosti ca esti cocalar
2: si cocalarilor vad ca le place ! :D
3:nu sunt cocalar si imi place si mie sa ascult Inna !

radu2k said...

qwerty nu am nimic de obiectat, cu toate ca am avut nevoie de goagal ca sa imi amintesc cine e Cristiana Raduta.

anonimule, negarea nu te face mai putin cocalar :)

chachal said...

1.da-i o palma cocalarului din tine
2.da-i o palma Inne-i si tine una de rezerva pentru cei ce o admira.
3.pliz nu imi mai da palme cu articole despre S-Hit-urile de acest gen.

pisi dragutse se gasesc pe net, chiar si usor retarde.
muzica de genul lalait de ea se gaseste pe internet destul de usor si e posibil sa fie mai buna.
dar ce nu inteleg eu e altceva:
de ce o cantareata ar trebui sa fie si dragutza?
doar ascult muzica, nu vreau sa ii sug destele de la picioare....

facand o paralela, sper ca nu asculti Fuego, si el e "draguts".

o zi buna...