Thursday, July 22, 2010

Fisa postului pentru chelnarite

Saptamanile astea am ce am cu chelnaritele. Vreau si eu sa vad una care nu flencane guma cu gura deschisa. Deci, pe cuvant, in ultima vreme, la toate terasele la care am fost, am dat doar peste chelnarite care mestecau guma cu gura deschisa. Sau care preferau sa-si termine tigara abia aprinsa inainte de a ajunge si pe la mesele clientilor, care le faceau disperati cu mana, gen "Fatah, mor de sete, hai si pe la mine, "traiti-ar" familia ta. Sau macar da numaru' de cosmote, sa-ti dau un sms, ca am gratis"

Imi si imaginez interviul de angajare pentru o astfel de chelnarita de terasa:

Angajator:Vad aici, in siviu, ca ai mai lucrat ca_chelnarita la Adunatii Copaceni. E adevarat?
Posibila viitoare chelnarita: Da
A: Aha, si de ce ai plecat de acolo?
PVC: Pai nu ma mai multumea postul ocupat. Simteam nevoia de o schimbare, asa ca am decis sa-mi continui cariera, aci, la Bucuresti. Stiu io ca aici o sa ajung mare. Si mama la fel a zis.
A: Aha, fumezi?

PVC: Nu.
A: Imi pare rau, daca vrei sa ajungi departe, va trebui sa te apuci. N-ai citit fisa postului? Uite aci, fix la cerintele postului scrie ca trebuie sa fumezi si sa mesteci guma cu gura deschisa...
PVC: Aaaa... pai guma o mestec decat cu gura deschisa. Pai cum altfel? Pai ma sufoc. Sunt experta, fac si baloane. Stiu si sa scuip in bere, fara ca_clientu' sa observe. Iar daca e nevoie ma pot apuca si de fumat. 
A: Cate tigari crezi ca poti sa fumezi pana maine? 1 pachet?
PVC: Cu siguranta!
A: Esti angajata. Maricia, trimite-le pe fetele de afara acasa. Gata, am angajat!

7 comments:

tunad said...

iar, iar te legi de Cosmote, tz tz tz

Sorin said...

doamna.
sesizez un tipar:)
si aseara am vizitat terasa Berestoika, aceeasi bere BETON (prod. proprie, nefiltrata sau pasteurizata) acelasi purcelus cu cartofi dulci sau fructe de mare.
acelasi chelner care ne-a recunoscut, a tinut minte cu am inceput mereu masa (bere limonada scrumiera si ceva sarat de rontait) si care ne-a zis de vreo 30 de ori seara buna va mai asteptam, etc.
mergi, vezi si te astept cu impresii.

AlexG said...

Vai...ce poză urată ai pus...pâfffff

samponel said...

pana la urma ce ai cu cosmote-ul? :)

Sparks said...

deah personal necalificat pe terase FTW. Io daca mai primesc un amaretto frappe fara cafea in el/cafeaua pe farfurie in loc de in ceasca/mi se toarna berea prost si pe langa pahar, tampesc! Vreau sa fac multi bani sa pot sa beau in baruri de lux.

Anonymous said...

"traiti-ar" vine de la limbajul personajelor tale sau nu stii cum se scrie? Nu de alta dar ai mai scris intr-un articol fix la fel de gresit.
Acu, sper sa nu te superi pe mine, insa am pretentii de la tine. Mai ales ca ai cu un an mai mult decat inainte de ziua ta :P

Vanda Lizeh said...

@tunad: Ti se pare :P
@Sorin: Eu am fost la Bonton, unde servirea a fost absolut impecabila. Deci mai sunt si locuri din astea, dar le cam numeri pe degete.
@AlexG: Ma bucur ca nu-ti place. Asta era si ideea, sa dea un aer de dramatism povestirii :D
@samponel: N-am nimic, vi se pare voua
@metalshrine: Lume nouaaaaaaaa!!! Stiu cum se scrie, dar il folosesc gresit cu licenta poetica :)) In general, cand mai folosesc cuvinte gresite (sau scrise gresit), gen locatie sau altele asemenea, le pun in italic. Aici pusesem deja toata fraza in italic. L-am pus intre ghilimele, ca sa nu mai existe discutii :D