Monday, July 19, 2010

Arde, uite cum arde!

Ce se intampla pe lumea asta? E cald, ok, inteleg. E canicula. 40 de grade la umbra la ora 2 la pranz. E perfect, e vara, e soare, e cald. Dar noaptea?! Adica noaptea nu ar trebui sa poti sa respiri? Serios...
Am iesit vineri seara la niste suc amestecat cu o leaca de alcool si m-am protapit la terasa, ca doar, deh, sa stam la aer. La 12 noaptea imi curgea transpiratia pe fata si nu puteam sa respir de la cat de cald era! Si nu, nici la 1 nu era mai bine, nici la 1 jumate, nici la 2. Noaptea!
Dragi proprietari de terase, va rog eu frumos din sufletelul meu de copil naiv si iubitor de natura: Investiti dracu' in neste ventilatoare improscatoare de apa! Tare utila chestia aia, parol! De exemplu, ieri m-am putut lungi la cateva sucuri la ora 4 la pranz la o terasa posesoare de astfel de tehnologie supradezvoltata, in loc sa beau o apa plata la 0.33 si sa fug dupa aia mancand pamantul la terasa de alaturi care are aer conditionat inauntru.