Draga domnule (sau doamna) Enel,
Doresc sa va multumesc pe aceasta cale pentru initiativa dvs. de ieri seara de a ne crea, mie si jumatatii mele mai bune, un cadru romantic, in care sa ne putem demonstra dragostea reciproca. Dar vreau sa stiti ca la capitolul sincronizare nu stati foarte bine, deoarece jumatatea mea mai buna a avut program prelungit in oras, ceea ce m-a fortat pe mine sa stau singura la lumina lumanarii toata seara. Nu pot sa spun ca am avut timp sa ma plictisesc, deoarece activitatea mutarii felurilor de mancare (cele care nu se stricasera inca), din frigider pe balcon, mi-a luat ceva timp.
Ca sa nu mai spun si ca va multumesc pentru ca mi-ati adus aproape senzatia de viata la tara, mai ales ca sunt 100% oraseanca si nu am avut niciodata ocazia sa fac cunostinta cu acest mediu.
Va multumesc, de asemenea, pentru oportunitatea pe care mi-ati acordat-o de a petrece mai mult timp cu mine insami, timp pe care, de regula, il pierdeam prosteste uitandu-ma la televizor sau stand pe net.
In plus, as dori sa-mi cer scuze fata de dvs. pentru ca nu am venit personal la dvs. sa solicit facturile pe care ar fi trebuit sa le primesc si sa le platesc pana in prezent. Inteleg faptul ca avand atat de multi clienti, este foarte greu sa tii o evidenta clara a facturilor emise, dar mai ales trimise, astfel, facturile pe decembrie ajungand la fraieri clienti in martie, iar restul deloc. Pe viitor o sa vin personal sa-mi ridic facturile pentru ca dvs. sa nu mai suportati si cheltuielile de trimitere a acestora.
Sunt profund impresionata si de impactul pe care il au actiunile dvs. asupra mediului. Constientizez ca prin netrimiterea facturilor salvati zeci de copaci de la pieire, iar, tinand sute de familii pe intuneric, transformati Ora Pamantului intr-o joaca de copil. Putine companii se implica atat de mult si cu atata daruire in salvarea planetei.
Insa, ceea ce nu stiti dvs., domnule (sau doamna Enel) este ca:
1. eu nu sunt o persoana romantica
2. nu simt nevoia de experiente “la tara” si nu as trai intr-un sat uitat de lume nici… moarta
3. sunt satula de mine, asa ca nu simt nevoia sa petrec atata timp cu mine insami
4. eu sustin incalzirea globala
Mai pe scurt, trai-v-ar monopolu’ vostru!
Cu stima si deosebita consideratie,
Vanda Lizeh
14 comments:
Eu eram singura in cada… Ma spalam pe cap… =)) N-am iesit pana nu s-a aprins lumina, alunecam pe acolo, ma loveam de chiuveta de ceva la cat de impiedicata sunt.
PS: Facturile de la Enel nu le aduce in tot Bucurestiul cineva care si vine sa incaseze? :) ) Cineva insemnand mai multi. Sau doar la mine in cartier se face asa?
E aiurea rău fără lumina, nu mai poți sa faci nimic, ori ieși in oraș ori te bagi la somn.
@DianaEmma: La noi iti baga factura (daca si doar din cand in cand) si te duci tu sa platesti la ghiseu
@Viorel: Ori faci dus la lumina lumanarii :lol:
Si in Bucuresti vine cu factura si incaseaza si banii daca esti acasa, daca nu o lasa in cutia postala, dar o poti plati la banca ;)
@Viorel: O poti plati la banca daca o gasesti in cutia postala. Oricum, la noi in bloc n-am auzit niciodata sa se strige LUMINA! sau anunturi pe usa de la intrare cum ca ar veni. De unde concluzionez ca la noi doar se lasa facturile (in plicuri pe care scrie Posta Romana) in cutia postala. Asta daca esti norocos
e super-ok un cont online in care se emite factura. la rds si romtelecom imi tot timpul imi vine factura dupa ce o achit. homebank, evident.
Din fericire laptopul avea bateria plina. Din pacate modemul merge numai la priza…
@parintele: Da, de la rds sau romtelecom poti sa pleci daca nu-ti convine. ;)
@Alexandra G: Eu as fi prins wireless de la vecini, dar laptopul era mort, iar telefonul mai avea 5% baterie :lol:
Mie mi se pare normal sa ti se opreasca serviciul daca nu l-ai platit de nu stiu cate luni. Nu ti-au trimis facturi ok. Dar tu ce ai zis ca poate au uitat de tine si iti dau curentul gratis?! Cred ca au si un serviciu sa intrii pe internet sa cauti ce bani ai de plata si sa platesti cu cardul daca chiar erai asa interesata de platit. Mie mi se pare ca esti doar lenesa si neglijenta si dai vina pe cine nu trebuie.
Tu spui ceva de genul am trecut pe rosu si nesimtitii mi-au dat amenda desi pe stalp nu scria ca trebuie sa trec numai pe verde.
PS nu sunt angajat Enel, si chiar sunt impotriva lor dar asta nu inseamna ca orice tampenie se intampla e vina lor.
@Gabriel e vorba de o pana care a fost in toata zona, nu i s-a oprit numai ei curentul :) juma de cartier a fost in bezna o ora si ceva
@Gabriel: Daca in contract e specificat ca ei au datoria sa-mi emita SI sa-mi trimita o factura, nu e responsabilitatea mea sa ma duc la sediul lor sa ma milogesc sa-mi dea facturile. Mai ales cand nu e prima data cand se intampla asta. Nu am nici timpul si nici cheful necesare de a ma duce lunar peste ei sa-i intreb cat am de plata. Daca asta inseamna pentru tine lene si neglijenta, asa sa fie. Sunt neglijenta si lenesa pt ca nu sunt calare pe ei luna de luna. Gandeste-te cum ar fi sa te duci tu lunar la vodafone sa le ceri factura, ca sa poti plati (Scuze daca am “tipat” la tine, dar ma irita bataia asta de joc).
@Alexandra G: Nu e vorba de pana. Ne-au taiat curentul pentru ca n-am platit factura.
Vanda: stii care e problema? absolut toate contractele sunt facute de asa natura ca nu ai rabdare sa le citesti in intregime si cu siguranta iti scapa ceva. sincer in contractul de furnizare al energiei electrice nu cred ca scrie ceva de expedierea facturilor, adica eu nu am gasit asa ceva. daca tu ai alt contract, imi retrag cuvintele. eu te sfatuiesc daca nu primesti facturile, asa cum ai scris, sa faci o reclamatie la ei, dar inainte sa te asiguri ca detii cutie postala inscriptionata si dotata cu sistem de inchidere. daca ai ajuns la deconectare, inseamna ca au trecut aproximativ 2 luni de cand tu nu le-ai platit factura. inca ceva: ca sa scapi de asemenea probleme, poti sa iti faci ceea ce se numeste “direct debit” si te scuteste de o probleme, cu conditia sa ai bani in acel cont. hai ca te-am plictisit destul. si acum sa inchei diplomatic: in speranta ca asemenea evenimete sa nu mai apara, te salut :P
@dennis: ai dreptate, nu scrie ca trebuie si trimise, doar emise. Reclamatia e facuta, cutia postala e super-ok. Direct-debit nu-mi fac, pentru ca vreau sa stiu ce platesc. Adica, na, poate sunt fitoasa, dar vreau sa vad factura inainte sa ma apuc sa platesc. Am mai patit-o noi cu Romtelecom care a incercat mica smenareala cu noi si cand au vazut ca nu se poate, au cedat. Daca aveam direct-debit, iac-asa cum plateam noi 7 milioane degeaba :P
atunci nu imi ramane decat sa iti mai dau un sfat: daca pe o factura pe care o primesti (in eventualitatea ca se intampla asta) la sold apare o suma diferita decat valoarea facturii curente, ar fi bine s-o tai rapid la ghiseu sau banca sa platesti suma aceea, altfel s-ar putea sa mai ai nopti romantice impuse.
Post a Comment