Thursday, December 10, 2009

Clientul nostru, curierul nostru

LE: Am trimis o comanda la alta firma, de la care am primit urmatorul email: “Sunati la 07465651** pentru confirmarea comenzii”. Astia chiar au innebunit?!

Atunci cand nu ai timp sa umbli prin oras sa cumperi un lucru “X”, te bucuri de faptul ca traim intr-o lume moderna, in care poti comanda direct de pe internet produsul “X” dorit. Procedura e foarte simpla. Intri pe un site, vezi produsul, il pui in cosul de cumparaturi, dai adresa de livrare si de facturare, te decizi cum vrei sa platesti si trimiti comanda. Ulterior, un angajat al firmei respective te suna ca sa-ti confirme comanda, dai ultimele detalii de livrare si astepti pachetul. E simplu, nu? E time-saving si cat si cost-saving, pentru ca produsele comandate de pe net sunt, de regula, mai ieftine decat in magazin.

Introducerea a fost intr-o mare masura inutila, pentru ca sunt convinsa ca mai toata lumea stie despre aceasta procedura.

Dar ce te faci cand lucrurile nu functioneaza chiar asa?

Povestea incepe la fel. N-am timp sa umblu sa-mi cumpar produsul “X”, asa ca ma apuc sa caut pe net un site care livreaza astfel de produse. Lansez o comanda, dau toate informatiile necesare si astept sa fiu sunata. Toate bune si frumoase. Pana cand suna telefonul:

“Buna seara, ati lansat o comanda pe situl X. Este de actualitate?”
“Da”
“Bun. Ati comandat urmatoarele produse [...]. Este corect?”
“Da”
[...]
“Ati solicitat livrare prin curier. Dvs. locutiti in Bucuresti, nu?”
“Da”
“Ne pare rau, dar noi nu livram in Bucuresti, ci doar in tara. Va trebui sa veniti la sediul nostru din Piata Victoriei sau la sediul nostru de la Gara de Nord sa va ridicati produsele”
“Va multumesc, anulati comanda”

Nu inteleg logica. Oare chiar e vreun client care procedeaza asa? Care pierde vremea sa lanseze comanda pe site, dupa care pierde vremea si prin trafic pana la sediul lor? Voi ati patit vreodata asa ceva?

8 comments:

mirc said...

Chiar de hAhAt….despre ce firma e vorba, sa stim sa ne ferim?

DianaEmma said...

N_am auzit niciodata de asa ceva. =)) Dar ce sa zici… ca la noi la nimenea…

Vanda Lizeh said...

@mirc: o firma obscura care vinde lentile de contact si accesorii.
@DianaEmma: exact

Metalshrine said...

Deci vrei sa-ti cumperi lentile colorate. Bun! Acu stiu ce cadou sa-ti fac :lol:

Alexandra G said...

Eu am comandat o carte, bifand ca vreau sa imi fie trimisa prin posta, cu plata ramburs. Oficiul postal era foarte aproape de mine, deci era perfect. Nu mai ca prin nu stiu ce neintelegere, cartea mea a ajuns la curier. Si uite asa m-am pomenit intr-o zi ca primesc telefon sa fiu acasa la ora X (nu era posibil, evident) ca sa primesc cartea. I-am explicat ca nu se poate si mi-a spus ca singura posibilitate in acest caz este sa refuz livrarea, caz in care nu mai pot comanda niciodata de la ei. No comment.

T-Fish said...

Ofofof… Nu mai comandati dom’le de la orice firma de apartament… :)

Vanda Lizeh said...

taci, ca am facut o a treia incercare. Sper ca de data asta o sa functioneze.
Oricum,multe se mai schimba cand e criza. Inainte comandam fara probleme :(

ciobi said...

astept si eu de o saptamana o comanda “in procesare “…sunt curios , iti spun rezultatul cand o sa l am