Friday, November 27, 2009

Taxi de cartier

Hai sa va spun ca sa stiti, ca poate mai sunt si altii la fel de necunoscatori ca si mine.

Sa zicem ca vreti sa ajungeti la aeroport cu taxi-ul. Asa ca ce faceti? Sunati la o companie. “Buna ziua-Buna ziua, vreau si eu o masina la adresa”. Domnisoara da prin statie, iar colegul urmeaza sa ajunga in 5 minute.
In 5 minute esti jos, te urci in taxiul colegului si ii spui “La aeroport, va rog”.
In urmatoarea secunda, esti dat jos din taxi, in timp ce colegul balmajeste ceva neinteligibil.
Suni inapoi la domnisoara, de la care afli:
“Doamna/Domnu’, trebuia sa spuneti ca vreti taxi cu rovinieta! Pai cum credeti!?”

Mai pe scurt adica, daca vreti sa ajungeti la aeroport, trebuie sa specificati sa va trimita un coleg posesor de rovinieta.
Nu asa, orice taxi de cartier!

9 comments:

Carcotasu said...

Exact chestia asta am patit-o eu asta vara. Mai nasol e ca sunasem pentru o masina, la fel pentru aeroport, pentru un partener de business din UK. Si dupa ce l-a dat jos pe ala si a inceput sa se certe cu mine ca nu am cerut masina cu rovigneta, englezu se uita mirat la mine si nu intelegea nimic. Iti dai seama ca am scos o super minciuna sa nu ne facem natia de cacao.

loki said...

Bai e logic pana totusi.
Daca esti taxi in oras, de ce sa dai banii pe rovingeta? Pe bune acum

T-Fish said...

Asta chiar e o informatie utila! :)
Cata vreme esti taximetrist, trebuie sa fii dispus sa mergi in orice destinatie dorita de client!

loki said...

Nu ti-as dori sa lucrezi de noapte, taximetrist, si sa ti se ceara sa duci pe cineva in fundul Ferentariului.
Sa recapitulam: Rovigneta= cheltuiala. Pentru 90% din taxiuri, care nu ies din oras, cheltuiala intila. Ganditi un pic dpdv economic, nu doar ca si clienti nemultumiti.

radu2k said...

Chiar se intampla asa ceva? :O

miki said...

ioki, nu e asa. intr-adevar, cata vreme esti taximetrist, tre sa mergi oriunde iti cere clientul. chestuila oricum poate fi acoperita prin tarife. cei 150 ron, cat costa rovigneta, pot fi scosi usor din cateva drumuri, fara sa incarci tariful prea tare.

si daca nu, macar ai decenta tu, companie, sa faci un mesaj inregistrat pe robot care sa anunte ca pentru cursele in afara orasului, trebuie sa anunti ca ai nevoie de masina cu rivigneta.
dar nu stim noi cu customer care. suntem prea romani.

loki said...

Bai pe principiul asta cu “mergi unde vrea clientul ca d-aia esti taximetrist” pot sa ii injur ca nu ma duc pana la Buzau, nu?
Eu n-am patit faza pana acum, probabil depinde de politica companiei respective. Eu sun intotdeauna la aceeasi (pentru ca am un singur nr in agenda :p ) si n-am avut probleme de acest gen. Dar cine stie, poate vor sa reduca costurile din cauza crizei.

PS: mi-am modificat numele, sa fie cu litera mare… sa evitam confuziile gen “ioki” =))

Vanda Lizeh said...

mie chestia asta imi suna a “ca la noi la nimenea” si mi se pare o abordare tipic romaneasca a situatiei.

Loki said...

Ti-am spus, eu nu am patit-o pana acum, probabil depinde de companie.